čtvrtek 7. dubna 2016

Schopnost kooperace


Uff. Řeším problém. Zkouším všelijaká řešení. Dlouho na to nemůžu přijít. Zeptám se kolegy, jestli mi s tím může pomoct. Pak to začne. Musím s ním projet všechny způsoby, které už jsem stihnul vyzkoušet. Nakonec, po dlouhém přemýšelní a projetí opravdu všech možných způsobů řešení, se ukáže, že mi pomoct neumí. Tak tohle se mi děje.

Neříkám, že je lepší nikoho se na nic neptat. Občas se najde problém, který je z jiného úhlu pohledu snadno řešitelný. Prostě mě to jen někdy štve. Ale to je život.

2 komentáře:

  1. Ber to jako metodu jakéhokoliv jiného druhu. Když se snažíš něco zjistit, vždycky ti to v nějakém procentu případů nevyjde a jedná se o ztracený čas.
    Metoda "zeptej se svého kolegy" má ale jednu výhodu: pudí tě k tomu rychle a snadno někomu vyložit určitý problém, což není jednoduché (a bývá to hodně nepohodlné, proto se nám to nelíbí). Zároveň je to ale zkušenost a potenciál ke zlepšování se.

    Alcháč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo. Souhlas. Pěkně jsi to vystihl. Aby sis mohl pochutnat na hrušce, musíš se pro ni nejprve natáhnout. To občas nebývá pohodlné. Ve zkratce by se příspěvek výše dal shrnout, že mě občas to natahování neuvěřitelně štve.

      Vymazat