neděle 15. listopadu 2015

Stojan na nože

Za poslední týden se mi povedlo udělat spoustu věcí. U jedné z nich si ale nejsem uplně jistý, jestli se dá považovat za úspěch. Jedná se o lepený dřevěný stojan na nože. Ačkoli se nejširší nůž z naší kuchyně do tohoto stojanu nevejde, stále musím říct, že jsem se toho na něm dost naučil. S výsledkem jsem spokojen. Posuďte sami.



Dále se mi "podařilo" objevit ořechy - hybridy. Trojpůlkáče. Z toho jsem měl taky obrovskou radost.


Zjistil jsem, že zelená nesklizená rajčata nejlépe dozrávají v temnu na proložce při pokojové teplotě.


A taky, že čaj připravený z čerstvě utržených ostružinových listů neni chuťově vůbec špatný. Ty listy jsou zelené celoročně, takže pohoda. Námětem na další projekt je fermentace těch lístků.


No a abych nezapomněl. Dalším projektem, kterému bych se rád pověnoval, je výroba nože ze starého pilníku nebo klíče. Pár jich bylo i na podzimní výstavě nožů v Brně, kterou jsme včera navštívili. 



Fakt pěkné věci tam byly. Kromě kudly s hlavicí ve tvaru hlavy nosorožce se dalo narazit i na modely, které nebyly tak odvážné. Přikládám pár ilustračních fotografií.



Takže sami vidíte, že se pořád něco děje. A to je správné.

Žádné komentáře:

Okomentovat