sobota 9. ledna 2016

Tři věci, které mi dnes udělaly radost

Ahoj.

Chtěl bych se podělit se všemi škarohlídy o jeden návyk, který se mi povedlo vypěstovat. Tento zvyk mi pomáhá brát život mnohem pozitivněji. V tomhle ohledu mám stále co zdokonalovat, ale nějak se začít musí a já jsem už začal.

Je to už více než 30 dní, co jsem začal aktualizovat svůj deník se železnou pravidelností. Každý den. Většinou večer.

Mimo jiné si do něj píšu 3 věci, které mi ten den udělaly radost. Fakt to není problém. Mohlo by jich být i 10, ale já bych se nerad opakoval a chci u toho vydržet co nejdéle. Proto píšu pouze tři. Mohou to být opravdové drobnosti. Nedávno jsem měl den, který stál fakt za psí štěk a já jsem si odpoledne říkal tohle: "Chlape, měl by ses zaměřit na malé věci a mít z nich radost. Protože jinak nebudeš mít večer co psát do deníku." A tak jsem taky učinil. Ten den byl fakt špatný. V deníku po něm ale zůstaly pouze tři maličkosti, ze kterých jsem měl radost:

* vůně čerstvě otevřené kávy
* banán k svačině, byl sladký a já jsem si ho fakt vychutnal
* poznal jsem osobu XY, nechť je mi odstrašujícím příkladem, tak jako on bych opravdu skončit nechtěl

Tak jo. O to jsem se chtěl podělit. Přeju hezký den.

Vít


1 komentář:

  1. kdybych takový deník psala i já, bylo by tam ke dnešku napsáno:
    - Chipův příspěvek o radosti.

    OdpovědětVymazat