úterý 26. ledna 2016

Náledí

Dnes po cestě do práce jsem sebou rubl.

Su v pořádku.

Je lepší chodit v žabkách než v prabosech.

Končím.

7 komentářů:

  1. Anubis reklamoval svoje Prabosy, že kloužou na ledu - už když je měl nové. Vyměnili mu podrážku a prý je to ok.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem reklamoval svoje prabosy a novou podrážku mi tam dát nechtěli. Žeprej budou klouzat všecky. Asi jsem schytal špatnou prodavačku...

    OdpovědětVymazat
  3. taky chodím zimu v Praboskách, taky kloužou, zatím si to ale užívám a nejvíc při ostrých zatáčkách, kdy se chovám, jak formule na okruhu - příprava na zatáčku, samotná zatáčka, dokončení, ale naprosto ve šnečí rychlosti a za chůze typu cupitající důchodce.A jsou to jediné boty, ve kterých mi není v zimě zima, takže i ode mne: Prabosům zdar!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. a končíš s Prabosem nebo jen se zprávou o pádu?

    OdpovědětVymazat
  6. Původně to bylo zamýšleno jako ukončení tohoto příspěvku, ale vnukla si mi myšlenku. Ukončit po této události spolupráci s prabosem by bylo opodstatněné.

    OdpovědětVymazat